środa, 19 lutego 2014

Wyniki konkursu na 2 urodziny bloga!

Kochani! Wybór jak zwykle był ogromnie trudny - najchętniej nagrodziłabym Was wszystkich! Nadesłaliście, aż 72 zgłoszenia, korzystając z przeróżnych przepisów z mojego bloga. Dziękuję, że jesteście, że testujecie, gotujecie i zdrowo się odżywiacie :)

Przejdźmy jednak do  konkretów - dwa pierwsze miejsca zostały wybrane na podstawie głosów oddanych na zdjęcia w galerii konkursowej na Facebook'u. Z dwóch, które zebrały najwięcej głosów - wybrałam odpowiednio nagrody według kryteriów, o których pisałam w zasadach konkursu. Następne miejsca to moi osobiści faworyci :) 

Zwycięzców proszę o kontakt mailowy w ciągu siedmiu dni (z adresów z których wysyłane były zgłoszenia).

I miejsce: voucher na weekendowy pobyt z wyżywieniem w Uzdrowisku Wysowa dla dwóch osób.

II miejscezestaw do pieczenia od sklepu Rossi.pl, składający się z regulowanego wałka do ciasta, szpatułki, pędzelka i minutnika.

III miejscepatelnia grillowa od sklepu Neoflam.
IV miejscegarnek z powłoką ceramiczną od sklepu Kapps Store.

V miejsce: zestaw bezglutenowych produktów z amarantusem od firmy Ekoprodukt.

VI miejsce: ułożenie siedmiodniowej diety, dopasowanej do potrzeb przez Martę Gerlach, Psychodietetyka.

Gratuluję wszystkim zwycięzcom oraz dziękuję za nagrody wszystkim sponsorom! :)

3 komentarze:

  1. dziękuję :) produkty bezglutenowe dla moich alergików przydadzą się w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwycięzcom! Nie rozumiem jednak, czemu zdjęcie, które nadesłałam nie wzięło udziału w konkursie. Czyżby wylądowało gdzieś w spamie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Folder spamu również sprawdzałam i tak, jak pisałam na Facebooku i tutaj w komentarzach - prosiłam o sprawdzenie czy wszystkie zdjęcia są w galerii i ewentualny kontakt ze mną jeśli coś się nie zgadza.

      Usuń