środa, 25 września 2013

Makaron rządzi zdrowo w Cook Up.

Gdy dostałam zaproszenie na Laboratoria makaronowe w studiu kulinarnym Cook Up byłam niesamowicie szczęśliwa. Czemu? Po pierwsze na pewno dlatego, że kocham makaron, mogłabym jeść go codziennie i na kilogramy (gdyby nie miał kalorii!). Po drugie dlatego, że od dawna już marzyły mi się warsztaty w Cook Up'ie. Widziałam już to na zdjęciach, ale w tym studio jest naprawdę pięknie. Moje serce skradły jesienne dekoracje, idealnie wpasowujące się w zimny i wietrzny poniedziałkowy ranek. Do tego przywitało nas śniadanie, ciasta i gorąca kawa. Idealny początek dnia.
Warsztaty prowadzili między innymi: Paweł Kibart, Dominika Krzewińska i Marta Wajda. Pracę zaczęliśmy od przygotowania domowego makaronu. Był to mój pierwszy hand-made makaron w życiu i muszę przyznać, że okazało się to o wiele prostsze niż mi się wydawało - o ile oczywiście mamy maszynkę do makaronu. I jestem już pewna, że niedługo nabędę sobie takiego pomocnika, bo ręczne robienie makaronu okazało się być po prostu fajne.
Przy samym przygotowywaniu dań mogła nas ponieść fantazja. Nie mieliśmy ścisłych przepisów, których mieliśmy się trzymać.Powstało mnóstwo dań, nie jestem w stanie nawet przytoczyć wszystkich. Część widzicie na zdjęciach. Jak na mój gust za dużo było dań słodkich, bo jednak uwielbiam makaron na słono.
Laboratoria makaronowe były zorganizowane w ramach akcji Makaron rządzi zdrowo. Dziękuję za zaproszenie, miło spędzony czas i nowe umiejętności :)

10 komentarzy:

  1. ale pięknie :) i super hiper apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobnie, makaron mógłby być głównym składnikiem mojej diety, oczywiście w odpowiednim połączeniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak i u mnie :D ehh szkoda, że do najmniej kalorycznych dań nie należy, ale dobrze że mamy chociaż ten wieloziarnisty i sojowy :)

      Usuń
  3. Jakie fajne warsztaty! (to prawda makaron rządzi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne warsztaty, piękne zdjęcia, chciałoby się brać w takich udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fotki przepiękne, makaron the best ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. jak to pierwszy raz spróbowałam.. niebo w gębie !

    OdpowiedzUsuń
  7. A customer satisfaction survey can help your business to improve customer loyalty. ... The sales teams' Christmas card lists may well be the best lists of all but they ... This internally generated information may be biased, but it will raise most of ...
    customer survey

    OdpowiedzUsuń
  8. Kanał Makaron Rządzi Zdrowo to coś dla osób, dla których makaron to nie ciepłe kluchy, ale składnik zdrowych, smacznych dań, sposób na aktywne życie i ...Debenhams Survey

    OdpowiedzUsuń