piątek, 2 sierpnia 2013

Najpopularniejsze w lipcu.

Nie wiem, czemu zaprzestałam przygotowywać dla Was miesięczne podsumowania najbardziej popularnych przepisów. Postanowiłam do tego powrócić - przedstawiam przepisy, do których najchętniej zaglądaliście w lipcu.
Najchętniej - ku mojemu zaskoczeniu - zaglądaliście do przepisu na Lekki makaron ze szpinakiem. W komentarzach nawet zarzucono mi, że to  za prosty przepis, a jednak okazało się, że został przez Was bardzo doceniony :)

Na drugim miejscu znalazła się Zupa - krem z kalafiora. Nie dziwię się - trzeba korzystać z sezonu na to cudowne warzywo.

Na trzecim  miejscu mamy Obłędny koktajl owocowy, czyli idealne połączenie mango, nektarynek i soku z grejpfruta. 

Na czwartym miejscu wylądował Dzienny jadłospis X - cieszę się, że jadłospisy cieszą się tak dużym zainteresowaniem. Dzięki temu wiem, że muszę postarać się przygotować kolejne :)

10 komentarzy:

  1. Zdjęcie szklanki jest mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że nie przycisku "lubię to" bo to trawny komentarz ;)

      Usuń
  2. sama raz przyrządzałam coś z Twojego bloga :) Napełniasz nasze brzuszki !

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zrobiłam Twój lipcowy sernik z wiśniami i było bosko :-)
    anita

    OdpowiedzUsuń
  4. obłędny koktajl zaczarował mnie swoim kolorem :) pewnie w smaku jest jeszcze lepszy :) !

    OdpowiedzUsuń
  5. szpinak i makaron... na to mam dzis ochotę!

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe pomysły i fajnie napisany blog :)

    OdpowiedzUsuń