wtorek, 7 lutego 2012

Zimowa sałatka czyli ziemniak, brokuł, jajko i bekon.

Ostatnio dużo zmian. Wstaję, gdy jest ciemno i wracam,gdy już jest ciemno. Zupełna zmiana stylu życia i godzin funkcjonowania jest męcząca - dlatego też szukam posiłków szybkich w przygotowaniu i pożywnych.
Tym razem sałatka idealna w zimie, sycąca, pyszna a do tego jak bardzo cieszy oko :)

Na 2 porcje:
2 jajka
4 ziemniaki średnie
1/2 brokuła
kilka plasterków cienko pokrojonego, bardzo chudego boczku

Sos:
2 łyżki majonezu
2 łyżki musztardy
2 łyżki jogurtu naturalnego
2 łyżki soku z cytryny
koperek (ilość dowolna)
sól i pieprz

Obrane ziemniaki ugotować i przekroić na ćwiartki. Brokuł podzielony na różyczki ugotować (ok. 5-6 minut, żeby nie był zbyt miękki). Jajka ugotować na twardo lub półtwardo i również pokroić w ćwiartki. Boczek usmażyć na patelni bez tłuszczu lub upiec w piekarniku. Wyłożyć wszystko na talerze i polać sosem.

6 komentarzy:

  1. Ojezu, jak normalnie nikt by mi nie uwierzyl, tak zjadlabym taki dobrze wysmażony bekonik :<

    ps. boski zwierzak na banerze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem dobry bekonik nie jest zły :D Ja jeszcze zawsze osuszam go na ręczniku papierowym i mam nadzieję, że nie jest wtedy takim grzechem wielkim ;)
      Bardzo mi, że Ci się mój zwierzak podoba :)

      Usuń
  2. podmienię na coś bekon i chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawajta, biorę z bekonikiem! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zimowa i na pewno pyszna. Taka "meska" salatka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojaaa bekon w sałatce, nawet mój K. by zjadł :D

    OdpowiedzUsuń